2 December

Varje dag är en hård struggle för att inte äta massor av sötsaker. Det går inte att låta bli. Det är helt enkelt för gott. extra svårt är när man får det gratis från siris cafe,det lixom bara kommer levererat rätt in i munnen nästan. Som straff för dagens sockerintag ska jag gå upp i ottan och powerwalka runt en sjö som ligger nära mej. promenadbiten är inte överdrivet lång,cirkus 40 minuter, men det är bätte än ingeting.

Idag har jag fikat på Siris cafe med johannes, sedan gått runt mosvatnet och sen jobbat. Efter jobbet bjöd alexander alla på två öl. Min andra öl bytte jag mot en bailys coffe vilket var mycket dumt gjort eftersom jag nu är koffeinspeedad till max och absolut inte kan sova. Tog på mig lunchpasset imorgon vilket gör att jag jobbar dubbelt och jag känner att jag egentligen inte orkar med det. Är helt slut och trött och sliten som människa och skulle behöva några dagars vila men det blir det inte tal om förens den 21 december då jag åker till sverige!

Jag skulle behöva besöka frissan. Robert Wells kalufs ha aldrig synts till så mycket på min skalle som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0