5 December

Fredag igen. Det är fredag var dag känns det som.
Egentligen skulle jag ha jobbat på ett julbord ikväll men jag tyckte det var sämre än jag trott med betalning och sånt så jag bangade den. Stackarna stod där utan personal. well....
Sofia är här på besök och jag har köpt öl i affären för första gången i stavanger, ska möta upp henne och hennes dude sen ska vi på fest hos erik som är en hygglig prick från mitt jobb.
Jag är sjukt ölsugen idag.
Har jobbat lunch idag och fick fett med dricks, för att vara ett simpelt lunchpass. Så jag har firat med att köpa armband, tröja och hela två koftor. Har även fyllt på mobilen!
Jag lever endast på min dricks, har hittils aldrig brukat en krona av mina löner, ha.
Får inte vara bakis imorgon iaf för då är det åter ett 13 timmars pass och det kommer vara "kempetravelt" eftersom stavanger kulturår 2008 avslutsfiras imorgon och hela stan är full av folk. döden.

Nej nu ska jag göra mej fräsh för att lämna hemmet.

Kommentarer
Postat av: koolkatt2000

men hurru den är ju faktist den 5 december ju!! eller är norge helt efter?!

2008-12-06 @ 01:28:54
Postat av: AMPO

aaah lassi du är så duktig med pengarna! själv har jag INGA! men är ganska glad ändå!

Igår träffade jag Mattis! eehnn....ja!

Snart ses vi lillebror! ^

PUSSSSSSSSSS

2008-12-07 @ 22:25:24
URL: http://amieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0