2 November

Nu är det redan November. Tiden går så satans fort, jag hinner inte med. Jag hinner verkligen inte med. Jag har inte uppnått eller presterat mycket av det jag hade velat sedan jag kom till norge. Det enda jag hinner med är att jobba och att gå ut. Jobba och gå ut är ungefär vad mitt liv består av, och det kan ju låta rätt okej och som det ska va men jag hoppas att det finns något mer här i livet. eeeh så djupt. Fasst helt seriöst så måste jag skaffa mig ett liv. eftersom jag är här i stavanger just nu så får det bli att skapa ett liv i den lilla by. Fasst jag vet inte ens vad det finns att göra, vad jag kan sysselsätta mig med, Vad gör alla andra?! whine whine, tjatigt ämne tjatigt att aldrig vara nöjd och blabla sträva efter något annat än det som är osv.

skit samma, iaf var vi ute igår efter jobbet. Det sluta med att jag drog hem en clown med lila strumpbyxor som julia fick bjuda på varm choklad. Han hade blivit lovad en sovplats i soffan av mig men där låg några och gänga så han fick sova uppe hos Johannes. Själv ville jag bara sova brevid Julia som fick ta in täcke och kuddar och gosa sig ner brevid mig.

Antingen vill jag bara leva super hardcore lifestyle och vara ute och svira var natt och och inte minnas något dagen efter och vara sliten och jävlig och självdestruktiv. Eller så vill jag bara vandra runt i naturen och äta super hälsosam mat och träna och aldrig dricka alkohol eller gå ut.
Det är så svart eller vitt. Känns som att det inte går att kombinera de båda.

Idag ska jag iaf ta den långa superfräsha duschen och tvätta håret som nästan börjat odla dreads, och sen ta mig till Siri som ska ska laga en sista middag innan hon åker till NY. Sen blire nog en öl eller två. Imorgon börjar ny vecka.
Jag ska försöka ha en asvärd vecka och göra massor av saker jag inte brukar göra.
Har sagt det kanske hundra ggr förr meeeeeen....Imorgon börjar nya livet. igen haha.


Vilket deppigt inlägg. Fasst jag är ganska glad idag och det är fint väder och jag har damsugit rummet så det hade inte kunnat vara bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0