20 november

Okej, idag vann jag överlägset bowlingen.
Bästa är att vinna över Arni för han blir så sur + att jag vinner att han måste köpa choklad till mej.
Det är verkligen nåt som alltid går helt galet när jag och siri har med varandra att göra.
Det är helt sjukt faktiskt, haha fattar inte alls vad som sker.
Men nu har jag köpt två flarror vin och ska snart bege mej dit så ska vi reda ut allt. Haha allt, låter som det har hänt något, vilket det inte har. Det bara är att vi börjar bråka exakt hela tiden om ingenting. Inte bra.
real friendship is to fight 4. Så nu ska jag dit och fightas.

Nu är det inte långt kvar till Sverige, jag längtar så jag kan dö, faktiskt.
Det är riktigt blåsigt och jävligt här idag. Kylan lixom tränger in på en på ett helt annat sätt här i stavanger.
Jag fryser verkligen jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0