23 November

Idag har jag mått förjävligt hela dagen. Vet inte varför jag drabbades av sjukaste baksmällan just idag, tyckte mig ta det ganska lungt med alkoholen igår Men nej, jag har skakat och hyperventilerat de 4 timmarna jag klarade av att vara på jobbet, sen fick jag som tur var gå hem tidigare. Jag verkligen vägrade ha några bord och har under dagens lopp kanske haft högst 6 bord allt som allt.

Igår blev det som vanligt att sitta kvar efter stängning och dricka öl. Sen bar det av till checkpoint, där slutar alltid ungefär 98% av alla utekvällar. Idag gick vi och åt pizza, det kostar cirkus 150 spänn att käka en helt vanlig pizza ute. men det var värt varenda krona. Nu är jag så sliten och fallfärdig och ser nästan i kors. Jag som bara drack tre öl under hela kvällen. Fasst jag drack någon mysko drink på eferfesten som kan ha varit skickligt stark iofs, säkert den som gjorde susen.

Försöker tanka någon bra film, men jag hittar ingen som kan locka mitt intresse. imorgon är en ny start, ny vecka. Friska nya tag, fixa massor av saker och promenera runt mosvatnet och kolla banksaker mm. sen är det jobb fram till söndag, och då var november månad slut. Sjukt hur snabbt tiden går.


Kommentarer
Postat av: amie

LASSEE!!! tänk om du rammlar ner!!

kom hem snart!

2008-11-24 @ 18:41:37
URL: http://amib.blogg.se/
Postat av: sirrre

lassie, det är dags att uppdatera här va, jag läser ju var dag men inget nytt på en uke ;(

2008-11-29 @ 14:25:27
URL: http://zetterman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0