30 November

Även idag är jag i rätt taskigt skick, men jag överlever för jag har nämligen haft en så himla bra dag tillsammans med Siri.
Inget speciellt spektakulärt har skett. Det var bara så skönt att vara ledig en hel dag, slappa och få umgås utan att det är på jobb.

Vi har segat i sängen halva dagen och sen gav vi oss ut i friska luften och fikade morotskaka.
Sedan gick vi och spisade kinamat på en jättemysig japansk restaurang. Ett restaurangbesök är något jag tycker vi ska börja unna oss en gång i veckan, få bli lite serverad och uppassad på istället för att servera och passa upp på någon annan.

Jag vill få lön. Jag älskar att se pengarna växa på kontot. Måste spara så jag kan åka och ta körkort i Mars som jag planerat att göra. Vill åka på en tvåveckors intensivkurs i typ borlänge eller något. Att ha körkort skulle kännas så bra.Ännu ett vuxenpoäng att kamma hem lixom. Eller ännu ett kanske jag inte ska säga, för jag har hittils inget vad jag vet om. Men ett första poäng iaf!

Igår var det totala fylleslaget för mig. Har lite fylleångest(som alltid) men inget som inte ett paket ballerinor och sedan en god natts sömn kan råda bot på. Föresten är ångest för fjantar och jag orkar inte bry mig om mycket i den här lilla byhålan. Men ska iaf försöka hålla mig borta från drinkar och shots i framtiden. Öl e smartare.

Idag saknade jag barcelona för första gången på flera månader.


Kommentarer
Postat av: Sirrre

oh vad ul att du skrivit! jag vet några vuxenpoäng du kan briljera med;



du bor och försörjer dig själv.

du arbetar heltid.

du har haft ett seriöst förhållande.



woo ;)

2008-12-01 @ 15:35:47
URL: http://zetterman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0