4 November

Igår promenerade jag runt mosvatnet och lagrade 20 minuters sol under ögonen.
Jag blev nog ganska lycklig.
Sen tog jag mig till bibblan och lånade en engelsk bok som skulle innehålla mycket lust, sex och passion.
Det lät ju trevligt.

Idag hade jag tänkt simma men det blir nästan aldrig som man tänkt sig. Istället tog jag samma promenad runt sjön igen.
Ibland är det verkligen skönt att bara vara med sig själv. Man behöver egentligen ingen annan än sig själv. Det känns som att det är få som förstår det. Alla hänger ständigt med kompisar, eller pojkvännen/flickvännen eller är på ständig jakt efter pojkvänn/flickvänn. Ensam är stark är min uppfattning. Iaf just nu.


Dagens bästa stund är när jag sitter på verandan här i en gungstol vi har  med solen värmandes i ansiktet och en kokhet kopp kaffe i handen. Just i den stunden glömmer jag helt bort vart jag är och nästan vem jag är. Jag bara sitter där och kisar med ögonen för solen och befinner mig som i en dröm med tankarna långt borta. Det är gött dé! Den stunden vill jag få ha iaf minst 3 ggr i veckan.

Den här helgen är det nordic music week i stavanger. Dessvärre jobbar jag varje som den är.
Men på Torsdag tänkte jag få gå tidigareom jag är riktigt flitig och ta mig till folken där Markus krunegård från Laakso och dj:s från fritz corner ska hålla hus.
Hejja sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0