5 November

Idag jobbade jag dubbelt. Hade bara cp-bord hela kvällen. Ett bord verkligen lackade satan för att vi inte hade fiskeburgaren och ville bestämt  få prata med kockarna om varför fiskeburgaren inte fanns. Som att kockarna då kanske skulle springa ut med fiskespöt och fiska lite i havet till deras gamla burgare eller vad?! Jag hajjade aldrig vad de ville och sa så trevligt jag bara kunde att det fanns mycket annat gott på menyn. Men de var sura resten av kvällen och tipsade ungefär 0 kr.

Längtar till imorgon då vi ska ut.
jag ska åka skridskor på dagen med Ida och Julia. skridskor är något jag inte åkt sedan björngårdsskolan tror jag.
Klockan 6 ska jag jobba, men Alexander lovade att vi skulle stänga tidigt så vi kan sitta kvar och dricka på jobbet istället.

Ida ska för första gången komma hem hit. Hon vill få duscha här och vi kan ju inte neka, men det är verkligen skräckens möggliga dusch. Det är nästan så man kommer ut ur dushcen äckligare än innan man klev in i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0