9 November bättre upp

Så. nu har jag deppat klart för den här gången. Det var bara en liten släng av livet-är-skit som kommer då och då.
Tur är det nuförtiden går över efter någon dag. Inget livet-är-skit halvår eller till och med år.
Jag har äntligen börjat måla på mina kala väggar. Det är så bra med att bo här att vi e helt fria att göra vad vi vill med huset och våra rum. Jag känner att det är på tiden att göra mitt rum lite mer mitt och lite mer inbonat om jag ska palla med en hel vinter här.

Just nu är en sådan där stund då jag bara tycker allt är helt underbart. Jag ligger och lyssnar på en asbra cover av Wicked Game och dricker kaffe och äter ballerina kex.
Jag var nere på macken som typ är det enda öppna här på söndagar och köpte ballerina och en snickers. Så stod jag och velade med om jag skulle köpa cashewnötter eller inte, så precis när jag skulle gå kom killen i kassan fram och la en påse cashewnötter i min hand och sa " du ville ha dem här va?!" så fick jag dem gratis. asbra. Han måste antingen trott att jag var världens fattiglapp och tyckt synd om mej, eller så tyckte han bara att jag var fett snygg.

På tal om snygg.Här är Mattis i icity-tidningen. Jag blir stolt över att ha en så snygg ex-pojkvänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0