9 November

Idag är verkligen en riktig typisk grå depp och ångest söndag.
Jag är ledig vilket känns totalt jävla onödigt eftersom ingen annan är ledig som jag kan hänga med och jag gör endå inget vettigt av dagen. Har sovit till klockan halv 3 och om det inte var för att jag inte lyckas somna om så skulle jag gjärna sova bort resten av dagen.

Egentligen är det väldigt skönt att inte jobba idag. senaste dagarna har varit sjukt mycket stress och jag är helt förstörd i kroppen. Igår kännde jag att jag aldrig mer vill jobba, att inga pengar i världen är värt att göra något man vantrivs med.
Fasst jag gillar ju jobbet, alla som jobbar där och det är bra betalt och brukar oftast vara roligt. Men just senaste kanske 3-4 dagarna har varit helvetet.
Dessutom börjar jag bli så fruktansvärt uttråkad i den här lilla stan. Vet aldrig vad jag ska göra när jag är ledig. Iofs skulle jag säkert inte veta det oavsett vilket supermegastorstad i världen jag än befann mig i.

I helgen vill jag nog åka till bergen. Jag behöver nog komma här ifrån ett par dagar och se något nytt.
Får se om jag hittar billiga båtbiljetter och någon som kan ta mitt fredagspass.

Nu ska jag göra kaffe och försöka gör något bra av denna dag, det som är kvar av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0