12 November

Igår hängde jag runt på stan med kenneth, vi fångade dagen.
Åt på kulturcafét och kikade lite på fretex.
Sen mötte vi arnie och drog en bowling. Jag vann nästan.
Eftersom bowling är så roligt så ska vi bowla idag igen. Innan klockan 4 kostar det bara 30 spänn=gratis.

av november har jag bara kvar tre lediga dagar. Det är både bra och dåligt.
Det enda dåliga med det är att jag inte kommer orka gå ut, verkligen ut och supa satan för då blir jag för sliten.
Och går jag inte ut minst en gång i veckan bli jag deprimerad. men men, får gå och ta typ "en öl". jag hatar en öl.
jaja, det är bra för i norge skattar man bara hälften av vad man egentligen ska i november.
Det är för att man ska ha extra pengar till julklappar har jag hört. Vet dock inte om det är sant. Hursom helst skattar man hälften och därför är det fest att jobba mycket i november.

Det finns många fula norska ord.
högst upp på min lista över fulorden är pula som betyder knulla.
hoppas jag aldrig mer behöver höra det ordet. låter som att någon ska säga pulla(vilket även det är cpfult) men lixom missar ett l och därav pula.

Btw är jag tydligen utvandrad ur sverige nu, utan min riktiga vetskap.
Är inte längre folkbokförd där, har ingen försäkring som gäller och jag får inte boka tid hos min husläkare ;(


Den här bilden är rätt bra.
Jag ser ut som högst 11 år och johannes är bara väldigt festlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0