10 November

Smart som jag är råkade jag nyss tippa ett stort vattenglas rakt över kontaktuttaget. Kunde ju ha fått en stöt och dött. känner mej lite vinglig på handen vilket är ett tecken på att jag är lite full vilket känns orimligt eftersom jag endast druckit två öl ikväll. Imorgon ska jag äntligen tvätta håret.
Det ska bli gött. Sedan ska jag träffa gamle kenneth och göra något av dagen för omväxlingsskull.

Idag lånade jag två filmer på bibblan och reserverade Jeff buckley biografin till när den blir ledig. Vilken ljus framtid.



Kommentarer
Postat av: AMIE

LAsse....skriv skriv skriv. du skriver så fint och det är kul att se vad du gör

saknar dej men vi ses snart!

PUSS

2008-11-11 @ 23:24:45
URL: http://amib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0