3 Februari

Kom nyss hem. Det var en ganska slapp dag på jobbet, var så trött av någon anldning att allt bara känndes som en dimma, jag hann aldrig uppfatta om det var stress eller inte.
Fick ett mail av mamma när jag kom hem, att det var någonting väldigt viktigt så jag ska ringa henne det första jag gör imorgon. Det är alltid lite obehagligt när man får veta att det är någonting som är viktigt, men man får inte veta vad och man måste vänta några timmar tills man får veta.
Bara det inte hänt något...fasst vad skulle kunnat hända?! Det kan väl inte hända något som bara är viktigt men inte allvarligt nog(dödens allvarligt) så man ringer..hm äh får veta imorgon.

imorgon ska jag vara hovmästare för första gången. STOR DAG altså! Nerrå, men det blir göjj. Ska köpa en skjorta imorgon, kommer se fett trisst och torr ut. Men de är nog så man ska se ut.

Jag måste endå bara säga att jag gillar mitt och siris hem.
Det luktar gammal gubbe och ser inte mycket ut för världen.
Men när vi väl styr upp och har städat och tänt massa ljus,har lite nybakta muffins och en god film i dvd:n då äre verkligen home, sweet home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0